Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 06.01.2017 18:54 Publikacja: 06.01.2017 15:42
Foto: Bloomberg
Najmniejszy, ale też widoczny w regionie Oman Air nadal naprawia swój biznes. Z wielkiej arabskiej trójki — Emirates, Etihad, Qatar Airways tylko katarski przewoźnik nie wspomina o jakichkolwiek ograniczeniach, chociaż wyraźnie w tej linii podaż miejsc jest większa, niż popyt.
„Trójka z Zatoki" i w mniejszym stopniu Oman Air wprowadziły prawdziwy luksus do podróży lotniczych. Klasa ekonomiczna w ich samolotach różniła się od klasy biznes przewoźników europejskich tylko węższymi i gęściej rozstawionymi fotelami. Serwisem na pokładzie już praktycznie nie. Teraz te czasy powoli odchodzą do historii. Prezes Emirates, Tim Clark jeszcze na początku czerwca 2016 nie ukrywał, że obawia się końca koniunktury w transporcie lotniczym. Bo północ Afryki nadal nie wyszła z rewolucji, bo Turcy mają coraz większe problemy. Bo nie wszędzie opłaca się wysyłać samoloty z trzyklasowym podziałem, a przecież na klasie pierwszej zarabia się najwięcej. Emirates zaczęły więc powiększać klasę ekonomiczną, zapowiadają wprowadzenie ekonomii premium, do której pewnie będą coraz częściej migrować biznesmeni, którzy dotychczas korzystali z luksusowej oferty.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Amerykański regulator rynku lotniczego - Federalna Agencja Transportu zezwoliła Boeingowi na zwiększenie produkc...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Prezydent Donald Trump uważa, że rosyjska propozycja, by Elon Musk i jego firma zajmująca się budową tuneli — Th...
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas