Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.01.2020 17:30 Publikacja: 05.01.2020 17:00
Foto: materiały prasowe
Maszyny są przeznaczone dla Aerofłotu, który w ramach wspierania rosyjskiego przemysłu lotniczego zgodził się zamówić 100 takich samolotów i zapłaci za nie państwowy leasingodawca. Jak na razie Rosjanie nie są w stanie przekonać zagranicznych linii lotniczych, aby operowały tymi maszynami. Ostatnim przewoźnikiem był meksykański Interjet, który jednak zdecydował się na uziemienie tej części floty w sierpniu 2019. Potem Rosjanie jeszcze kusili norweską linię niskokosztową Norwegian oferując nie tyko kredyt, ale i jako bonus prawo do lotów nad Syberią. Rosyjska prasa pisała wówczas o „prawie pewnym kontrakcie", ale Norwegowie kategorycznie zaprzeczyli. Teraz kontrakt z dostawami dla Aerofłotu zapewni pracę zakładom produkującym Suchoje.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas