Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.05.2021 16:40 Publikacja: 13.05.2021 16:35
Foto: Bloomberg
Przedstawiciel urzędu potwierdził zatwierdzenie informacji serwisowych i związanych z nimi instrukcji, Boeing przesłał natychmiast dwie takie informacje przewoźnikom. „Po uzyskaniu ostatecznej zgody FAA wydaliśmy informacje serwisowe dotyczące części floty. Kończymy także prace w związku z przygotowaniami do wznowienia dostaw tych samolotów” — poinformował Boeing Reutera.
Informacja jest ważna dla przewoźników, którzy czekali na przywrócenie samolotów do pracy przed tradycyjnym początkiem w końcu maja sezonu letnich podróży wraz z rosnącym popytem. Southwest, American i United musiały odstawić ponad 60 MAX-ów po otrzymaniu informacji od Boeinga. Pozostałe samoloty należały do Cayman Airways, Copa Airlines, GOL, Iceland Air, Minsheng Leasing, Neos Air, Shanding Airlines SilkAir, Spice Jet, Sunwing Airlines, TUI, Turkish Airlines, Valla Jets Ltd, WestJet Airlines i Xiamen Airlines.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas