Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 13.01.2021 15:20 Publikacja: 13.01.2021 15:18
Foto: Bloomberg
W ciągu 12 minionych miesięcy koncern przekazał klientom 157 samolotów wobec 380 w 2019 r. i rekordowej liczby 806 w 2018 r. W grudniu dostawy wyniosły 39 sztuk: 27 MAXów, 11 szerokokadłubowych i jednego samolotu patrolowania morza P-8. W tym samym okresie Airbus wydał 566 maszyn.
Co do zamówień, w grudniu dotyczyły 90 sztuk: 75 M737 MAX, bo Ryanair potwierdził wstępne zamówienie, siedmiu takich samolotów od nie ujawnionych klientów oraz ośmiu B777 cargo od firmy kurierskiej DHL Express należącej do Deutsche Post. Był to też kolejny drugi miesiąc, w którym producent nie wydał żadnego B787 Dreamlinera z powodu intensywnych kontroli niedawnych wpadek przy produkcji, które jedynie zwiększyły opóźnienia wywołane przez wirusa — odnotował Reuter. Najnowsze zamówienia przyćmiły wydarzenia z listopada, kiedy klienci zrezygnowali z kupienia dalszych 105 MAXów i dwóch B787.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Kilkanaście nowych połączeń od przyszłego roku ogłosił prezes Wizz Air na lotniskach w Gdańsku i Wrocławiu. Wę...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas