Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.01.2020 14:19 Publikacja: 19.01.2020 14:17
Foto: Bloomberg
Bombardier sprzedał w 2018 r. Airbusowi za symbolicznego dolara większościowy udział w programie samolotów regionalnych CSeries, aby poprawić własną sytuację finansową, a teraz ogłosił, że ten program wymaga dalszego inwestowania i Kanadyjczycy będą zmuszeni zaliczyć odpis na to w bilansie IV kwartału. Ponadto dokonują ponownej oceny swego udziału w programie o nowej nazwie A220, co może też wiązać się z koniecznością wyłożenia gotówki na zwiększenie rytmu produkcji tych samolotów — pisze Reuter.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Niemiecka Grupa Lufthansy zaczyna potężną reorganizację. Mniej samodzielności dla przejętych linii. Zmiany zos...
Białorusini jako sukces komunikują zdjęcie amerykańskich sankcji na swojego narodowego przewoźnika - Belavię. To...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas