Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.10.2019 13:18 Publikacja: 16.10.2019 13:07
Foto: Fotolia
Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych (IATA) właśnie opublikowało jej wyniki podczas trwającej konferencji w Warszawie.
Zdaniem pasażerów, czas odpraw można znacznie skrócić dzięki zamontowaniu bramek do biometrycznej kontroli dokumentów. Chcieliby także mieć dostęp do aplikacji śledzącej transport ich bagażu, na który nie są gotowi czekać dłużej niż 10 minut od chwili wylądowania samolotu, czyli praktycznie miałby być on gotowy do odebrania w momencie, kiedy pasażerowie po opuszczeniu samolotu znalazłby się przy karuzelach bagażowych. Dla osób, które w ostatnich tygodniach odbierały swoje walizki na warszawskim Lotnisku Chopina, brzmi to jak science fiction, bo firmy handlingowe, obojętne o jakiej porze dnia czy nocy, wielokrotnie zmuszały podróżnych do ponad godzinnego oczekiwania.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas