Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.10.2019 13:18 Publikacja: 16.10.2019 13:07
Foto: Fotolia
Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych (IATA) właśnie opublikowało jej wyniki podczas trwającej konferencji w Warszawie.
Zdaniem pasażerów, czas odpraw można znacznie skrócić dzięki zamontowaniu bramek do biometrycznej kontroli dokumentów. Chcieliby także mieć dostęp do aplikacji śledzącej transport ich bagażu, na który nie są gotowi czekać dłużej niż 10 minut od chwili wylądowania samolotu, czyli praktycznie miałby być on gotowy do odebrania w momencie, kiedy pasażerowie po opuszczeniu samolotu znalazłby się przy karuzelach bagażowych. Dla osób, które w ostatnich tygodniach odbierały swoje walizki na warszawskim Lotnisku Chopina, brzmi to jak science fiction, bo firmy handlingowe, obojętne o jakiej porze dnia czy nocy, wielokrotnie zmuszały podróżnych do ponad godzinnego oczekiwania.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas