Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 09.01.2019 08:32 Publikacja: 09.01.2019 08:21
Foto: Materiały promocyjne
I z Budapesztu, i z Wilna LOT poleci na London City bezpośrednio, skracając dotychczasowy czas podróży z tych miast prawie o połowę. Przy tym bilety LOT-u są znacznie tańsze niż u konkurencji – British Airways, Swissa i Lufthansy. Z Budapesztu, tak jak i z Warszawy, w promocyjnych cenach najtańszy powrotny bilet kosztuje niespełna 700 złotych. U konkurencji o 150–200 złotych więcej. Droższy jest bilet w klasie eko-premium. Jeśli chce się wrócić tego samego dnia, to taka podróż będzie się wiązała z wydatkiem ok. 4,5 tys. złotych. Ale u konkurencji trzeba zapłacić więcej, no i trzeba się przesiąść. Przy tym LOT jako jedyny przewoźnik na tej trasie umożliwia podróż powrotną tego samego dnia - pasażer ma 9 godzin na spotkania i zakupy w Londynie. Pozostałe połączenia dają półtorej do dwóch godzin pobytu w tym mieście.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prezydent Donald Trump uważa, że rosyjska propozycja, by Elon Musk i jego firma zajmująca się budową tuneli — Th...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas