Fashion House w Petersburgu

Należąca do Liebrecht & wooD spółka Fashion House Group powiększa portfolio swoich inwestycji o outlet w Petersburgu.

Publikacja: 24.11.2019 17:04

Fashion House w Petersburgu

Foto: materiały prasowe

Fashion House Group inwestuje i zarządza outletami w Europie Środkowo - Wschodniej i Rosji. Otwarty w listopadzie Fashion House Outlet Centre St Petersburg to pierwsze w regionie w pełni zadaszone centrum outletowe. Pierwszy etap inwestycji kosztował ok. 52 mln euro.

Centrum wyprzedażowe to szósty obiekt tego typu w Europie Środkowo - Wschodniej i Rosji pod marką Fashion House Group, a drugie w Rosji. Pierwszy outlet grupy działa w Moskwie od czerwca 2013 r.

- Centrum wyprzedażowe Fashion House Tallinskoe zrealizowaliśmy w oparciu o sprawdzoną koncepcję outletów wdrażaną przez Fashion House Group od kilkunastu lat - mówi cytowany w komunikacie Patrick Van Den Bossche, dyrektor zarządzający Fashion House Group. - Nasz moskiewski obiekt od początku był sukcesem. Konsekwentnie rozszerzamy tam portfolio markowych sklepów i z roku na rok powiększamy grono klientów. Zdecydowaliśmy się więc na zwiększenie zaangażowania firmy na rynku rosyjskim. Sankt Petersburg był dla nas naturalnym kierunkiem.

Trzyetapowa inwestycja zaoferuje 120 sklepów o łącznej powierzchni najmu 20,3 tys. mkw. Prace konstrukcyjne rozpoczęły się w październiku 2018 r. 13 miesięcy później deweloper oddał pierwszy etap. W ramach tego etapu oddano do użytku blisko 11 tys. mkw. powierzchni najmu.

W centrum znajdują się sklepy międzynarodowych i rosyjskich marek. W gronie najemców znajdują się takie firmy jak: Baldinini, Baon, Bronnitskiy, Charuel, Diplomat, Ekran, Gabbiacci, Gecco, Gipfel, Glenfield, Guess, Henderson, Incanto, Kanzler, Lusio, Marc & André, Mario Machado, Mazari Tradition, Milana, Piserro, Puma, Quiksilver, Ralf Ringer, Sarto Reale, Subway, Sunsolo, SuperStep, Tom Tailor czy US Polo. Po Świętach Bożego Narodzenia zaplanowano otwarcie większych sklepów marek Adidas, Reebok i Lacoste.

Fashion House Outlet Centre St Petersburg był, jak mówi inwestor, odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie dynamicznie rozwijającej się południowo-zachodniej części miasta. Zasięg oddziaływania obiektu obejmuje ponad 5 mln mieszkańców.

- Obiekt znajduje się w dzielnicy o dobrej dostępności komunikacyjnej, przy Tallinskoje szosse, 700 m od obwodnicy KAD. Wygodny dojazd z centrum miasta zapewnia transport publiczny od stacji metra „Prospekt Weteranow" i stacji kolejowej Goriełowo, które są ważnymi hubami komunikacyjnymi,co jest niezwykle ważne dla konsumentów na tamtejszym rynku - opowiadają przedstawiciele inwestora.

Brendon O'Reilly, członek zarządu i dyrektor zarządzający Fashion House Group, podaje, że drugi i trzeci etap Fashion House Outlet Centre St. Petersburg (o powierzchni najmu 4,5 tys. mkw.) pochłonie po 15 mln euro. Rozpoczęcie budowy jest planowane na 2020 rok.

Fashion House Group inwestuje i zarządza outletami w Europie Środkowo - Wschodniej i Rosji. Otwarty w listopadzie Fashion House Outlet Centre St Petersburg to pierwsze w regionie w pełni zadaszone centrum outletowe. Pierwszy etap inwestycji kosztował ok. 52 mln euro.

Centrum wyprzedażowe to szósty obiekt tego typu w Europie Środkowo - Wschodniej i Rosji pod marką Fashion House Group, a drugie w Rosji. Pierwszy outlet grupy działa w Moskwie od czerwca 2013 r.

Pozostało 82% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Nieruchomości
Rząd przyjął program tanich kredytów. Klienci już rezerwują odpowiednie mieszkania
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Nieruchomości
Wielki recykling budynków nabiera tempa. Troska o środowisko czy o portfel?
Nieruchomości
Opada gorączka, ale nie chęci
Nieruchomości
Klienci czekają w blokach startowych
Nieruchomości
Kredyty mieszkaniowe: światełko w tunelu