Reklama

Tak kuszą galerie: stok narciarski i gabinet luster

Centra handlowe coraz większy nacisk kładą na społeczne i rozrywkowe funkcje - wynika z analiz firmy doradczej JLL.

Aktualizacja: 31.10.2018 14:09 Publikacja: 31.10.2018 13:59

Tak kuszą galerie: stok narciarski i gabinet luster

Foto: materiały prasowe

- To efekt rosnącej konkurencji na rynku, nowych rozwiązań technologicznych, a także zmieniających się zachowań i potrzeb klientów - wyjaśniają eksperci JLL. - Dla wielu właścicieli galerii handlowych stało się jasne, że aby przyciągnąć odwiedzających, muszą postawić na różnorodność i wyjątkowość oferty. I tu niezbędne okazuje się włączenie funkcji rekreacyjnych, za którymi idą niepowtarzalne doświadczenia.

- Rozszerzenie funkcji tradycyjnych centrów handlowych to najlepsza strategia na zwiększenie konkurencyjności na rynku - podkreśla Anna Wysocka, dyrektor działu wynajmu powierzchni Handlowych w JLL. - Właściciele galerii koncentrują się więc na zaproponowaniu klientom aktywności, które są niedostępne online i tworzą miejsca, w których można spędzić nawet cały dzień. Jest to jednak możliwe pod jednym warunkiem. Trzeba mieć w swoim portfolio różnorodnych najemców, wykraczających np. poza branżę modową, którzy są w stanie zapewnić odwiedzającym pozytywne doświadczenia. To właśnie one budują markę nowoczesnych obiektów handlowych - wyjaśnia.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Nowe mieszkania. Koniec dwucyfrowych wzrostów cen
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Nieruchomości
Podaż biur w Warszawie zmalała. Luka się pogłębia
Nieruchomości
W nieruchomościach powiało nowoczesnością. Jest i AI
Nieruchomości
Wystarczą proste rozwiązania, by uregulować najem krótkoterminowy mieszkań
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Więcej certyfikacji w mieszkaniówce
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama