Reklama
Rozwiń
Reklama

Promocyjny prezent to koszt działalności

Spółka, która funduje kontrahentom upominki opatrzone swoim logo, może odliczyć wydatki od przychodu.

Aktualizacja: 02.10.2017 07:26 Publikacja: 01.10.2017 19:30

Promocyjny prezent to koszt działalności

Foto: Pixabay

Działania promocyjno-reklamowe przyczyniają się do zwiększenia przychodów z działalności gospodarczej. Zachęcają bowiem klientów do zakupów. Potwierdza to interpretacja dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.

Spółka przekazuje swoim kontrahentom i partnerom biznesowym vouchery oraz zaproszenia do restauracji o wartości 100–500 zł. Można je wymienić na usługę gastronomiczną. Upominki są kierowane do szerokiego grona odbiorców, otrzymać je może każdy kontrahent. Jedyne ograniczenie to ilość prezentów, którymi akurat spółka dysponuje.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Nieruchomości
Budowa domów i mieszkań na nowych zasadach. Co się zmieni w 2026 roku?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Sądy i trybunały
RPO nie zostawia suchej nitki na projekcie resortu Waldemara Żurka
Prawo dla Ciebie
Sąd: wlewy z witaminy C i kurkuminy to nie jest żadne leczenie
Nieruchomości
Mieszkańcy zapłacą od kilograma śmieci. Jest nowy projekt rządu
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Dane osobowe
Sąd: szpital zapłaci słoną karę za kamery ukryte w zegarach
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama