Reklama

Daniel Trzaskowski: Rośnie popularność produktów mobilnych

Produkt mobilny wyróżnia się wysoką wartością wykupu. Innymi słowy bierzemy produkt za 100 tys., który po trzech latach warty jest 50 tys. Klient spłaca tylko ten spadek wartości. Po zakończeniu okresu leasingu, pojazd wraca do firmy finansującej, a nie jest wykupywany - mówił podczas Impact mobility rEVolution'19 Daniel Trzaskowski, dyrektor zarządzający biznesu flotowego w Volkswagen Leasing GMBH oddział w Polsce.

Publikacja: 11.10.2019 14:00

Daniel Trzaskowski

Daniel Trzaskowski

Foto: rp.pl

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Wydarzenia Gospodarcze
Rolnictwo w obliczu nowych wyzwań
Wydarzenia Gospodarcze
Startuje Agro Show – największe targi rolnicze w Europie
Wydarzenia Gospodarcze
Siła budownictwa w polskiej gospodarce
Wydarzenia Gospodarcze
Szukajmy przyczyn, nie skutków. Kiedy profilaktyka wkracza na pierwszy plan?
Wydarzenia Gospodarcze
Rola uczelni w rozwoju AI dla strategicznych potrzeb państwa
Reklama
Reklama