Reklama

Ta ostatnia niedziela. Zakaz coraz szerszy

W 2019 r. zakupy będą możliwe już tylko w jedną niedzielę miesięcznie. Ta zmiana jeszcze mocniej wpłynie na wyniki centrów handlowych, już teraz najbardziej odczuwających skutki ograniczeń.

Aktualizacja: 31.12.2018 06:27 Publikacja: 27.12.2018 20:00

Ta ostatnia niedziela. Zakaz coraz szerszy

Foto: 123RF

W 2018 r. zakaz handlu spowodował zamieszanie, ale na poziom sprzedaży jeszcze zbyt mocno nie wpłynął. Z danych firmy Nielsen wynika, że w kategorii FMCG od początku roku do końca lipca sprzedaż wzrosła 5,4 proc., a w okresie z zakazem handlu (czyli od marca) – 5,7 proc.

Czytaj także: Niedziele handlowe 2019. W te niedziele będzie można zrobić zakupy w 2019 roku

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Handel
Żabka pokazuje wyniki. Co ciekawego widać między wierszami?
Handel
LPP kontra Hindenburg. Prokuratura: Tok postępowania torpedowany
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Amazon szykuje potężne zwolnienia. Obejmą nawet 30 tys. pracowników biurowych
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama