Reklama

Black Friday skusi miliony klientów w sieci. Wyjątkowa edycja

Festiwal promocji przeniósł się do sieci. Ale część z nich tylko udaje okazje.

Aktualizacja: 24.11.2020 05:54 Publikacja: 23.11.2020 21:00

Black Friday skusi miliony klientów w sieci. Wyjątkowa edycja

Foto: Adobe Stock

Czarny Piątek w tym roku przerodził się w cały tydzień różnych promocji i okazji. Zamknięcie większości sklepów w centrach powoduje, że zakupy odbędą się głównie internetowo. Z badania SW Research dla Allegro wynika, że połowa Polaków chce kupować przy Black Friday, 19,6 proc. – nie, a pozostali jeszcze nie podjęli decyzji. Najwięcej osób liczy na atrakcyjne ceny ubrań i akcesoriów – to 45,4 proc. badanych. W przypadku sprzętu AGD i RTV obniżek spodziewa się 42,7 proc., a kosmetyków niemal co piąty.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Handel
Forever 21 wraca do Chin. Amerykańska sieć bankrutowała już dwa razy
Handel
Donald Trump zabija tanie zakupy w sieci. Wchodzą cła na paczki
Reklama
Reklama