Reklama

Black Friday skusi miliony klientów w sieci. Wyjątkowa edycja

Festiwal promocji przeniósł się do sieci. Ale część z nich tylko udaje okazje.

Aktualizacja: 24.11.2020 05:54 Publikacja: 23.11.2020 21:00

Black Friday skusi miliony klientów w sieci. Wyjątkowa edycja

Foto: Adobe Stock

Czarny Piątek w tym roku przerodził się w cały tydzień różnych promocji i okazji. Zamknięcie większości sklepów w centrach powoduje, że zakupy odbędą się głównie internetowo. Z badania SW Research dla Allegro wynika, że połowa Polaków chce kupować przy Black Friday, 19,6 proc. – nie, a pozostali jeszcze nie podjęli decyzji. Najwięcej osób liczy na atrakcyjne ceny ubrań i akcesoriów – to 45,4 proc. badanych. W przypadku sprzętu AGD i RTV obniżek spodziewa się 42,7 proc., a kosmetyków niemal co piąty.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Handel
Chińskie śledztwo w sprawie chipów z USA. Rozmowy handlowe nabierają tempa
Reklama
Reklama