Reklama

Biedronka będzie otwierać małe sklepy

Sieć Biedronka ma sposoby na dotarcie do kolejnych klientów. Stawia na franczyzę i małe sklepy.

Aktualizacja: 18.10.2019 17:19 Publikacja: 18.10.2019 13:30

Biedronka będzie otwierać małe sklepy

Foto: Bloomberg

Największa w Polsce sieć handlowa ma już blisko 3000 tysiące sklepów w całej Polsce, ale nie ustaje w wysiłkach, by mieć ich więcej. Nie wszędzie jednak można postawić standardową Biedronkę dlatego sieć wypróbowuje nowy format. Obecnie działają dwie małe Biedronki, a Jeronimo Martins Polska szuka franczyzbiorców, którzy otworzyli by następne sieci.

W tym celu Biedronka pojawiła się na Targach Franczyzy w Warszawie. Podczas targów sieć demonstruje możliwości współpracy i przypomniała, że w ramach franczyzy działa już 70 placówek sieci. Potencjalny partner Biedronki powinien dysponować lokalem (własnym lub wynajętym) i położonym najlepiej w miejscowości 3-5 tys. mieszkańców. Co naturalne, musi mieć też możliwości finansowe przystosowania obiektu do standardów sieci. Ze swojej strony Biedronka zadba o wyposażenie sklepu, dostarczy towar i pomoże w zakresie marketingu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama