Reklama

E-zakupy też dla sklepów

Eurocash uruchamia platformę eurocash.pl Market, która pozwoli handlowcom uzyskać dostęp do tysięcy nowych produktów, których nie mieli dotąd w swojej ofercie.

Publikacja: 23.09.2019 13:31

E-zakupy też dla sklepów

Foto: Adobe Stock

– Uruchomienie eurocash.pl Market to wielka zmiana dla polskiego rynku niezależnego – mówi Luis Amaral, prezes zarządu Grupy Eurocash. Wyobraźmy sobie, że do tej pory przedsiębiorca mógł zamówić do swojego sklepu ok. 11 tys. produktów. Teraz, dzięki eurocash.pl Market, ich liczba docelowo wzrośnie nawet do pół miliona. Poza tą znaczącą zmianą w zakresie oferty, jest jeszcze inna, wg mnie dużo istotniejsza. Dyskonty w Polsce w większości swoich placówek sprzedają takie same produkty. Na półkach mają ich średnio ok. 2 tys. Oznacza to, że mają jedną, uniwersalną ofertę i strategię dla każdego konsumenta, w każdym miejscu w Polsce. Jednak przyszłość w handlu będzie należeć do tych, którzy będą potrafili dostosować się do konsumenta indywidualnie. Widać to już po rosnącym znaczeniu rynku e-grocery i zakupów w internecie. Chcemy kupować to, czego naprawdę potrzebujemy i kiedy chcemy. eurocash.pl Market pozwoli detalistom stworzyć własną strategię w pełni dopasowaną do konsumentów z ich lokalnego otoczenia. Będziemy mieć, zatem setki, tysiące takich ofert produktowych „szytych na miarę" – dodaje Amaral.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Reklama
Reklama