Reklama
Rozwiń
Reklama

Orlen chce wspierać sadowników i zwiększyć sprzedaż polskich soków na stacjach

Daniel Obajtek, prezes PKN Orlenu, ogłosił właśnie akcję #polskiesoki podczas konferencji na jednej ze stacji Orlenu w Warszawie. Akcja zakłada wzrost o 150 proc. sprzedaży polskich soków na stacjach koncernu.

Aktualizacja: 31.07.2018 12:44 Publikacja: 31.07.2018 12:32

Orlen chce wspierać sadowników i zwiększyć sprzedaż polskich soków na stacjach

Foto: Bloomberg

Daniel Obajtek, szef Orlenu, pamięta o swoich poprzednich doświadczeniach zawodowych jako szef Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) i postanowił wesprzeć polskich sadowników. Zanim został szefem polskiego koncernu paliwowego, był przez półtora roku prezesem ARiMR, która w ramach rozwoju rolnictwa zajmuje się m. in. współpracą z sadownikami.

Według słów Obajtka podczas konferencji, w Polsce jest 1700 punktów sprzedaży, kolejny tysiąc znajduje się poza granicami. Kolejne punkty sprzedaży będą do dyspozycji sieci po zakończeniu fuzji z Grupą Lotos, która ma się zakończyć w połowie przyszłego roku.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Polacy mają gest na Święta. Wzrostem wydatków przebiją zachodnich Europejczyków
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama