fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Luksus błyszczy coraz mocniej

Adobe Stock
Wydatki na biżuterię, zegarki i drogie alkohole rosną dwa razy szybciej niż cała gospodarka. Dlatego na nasz rynek wchodzą kolejne marki. Zamożni Polacy coraz chętniej wyjeżdżają do luksusowych hoteli i centrów spa.

W najbliższych latach wydatki Polaków na biżuterię i zegarki z najwyższej półki rosnąć mają o blisko 11 proc. rocznie. W 2017 r. skoczyły o 10,6 proc., podczas gdy PKB urósł o 4,6 proc. Asortyment premium zyskuje najszybciej, co widać po kierunku rozwoju sieci jubilerskich.

Apart otworzył właśnie w warszawskim centrum handlowym Galeria Mokotów nowy salon w innym niż dotychczas formacie. – To nasz pierwszy salon z tak szeroką ofertą luksusowych marek zegarmistrzowskich. Obok tych znanych już z naszej oferty są nowe, jak Cartier czy Hublot. Panerai debiutuje na polskim rynku – mówi Helena Palej, rzecznik Apartu. – Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży. Zarówno zegarki, jak i biżuteria to rozwijające się kategorie produktów, dlatego stawiamy na rozwój oferty – dodaje.

Majątek na przegubie

Z raportu KPMG wynika, że segment biżuterii luksusowej zdominowany jest przez produkty dla kobiet, na które przypada 78 proc. wartości sprzedaży w tej katego...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA