Reklama
Rozwiń
Reklama

Luksus błyszczy coraz mocniej

Wydatki na biżuterię, zegarki i drogie alkohole rosną dwa razy szybciej niż cała gospodarka. Dlatego na nasz rynek wchodzą kolejne marki. Zamożni Polacy coraz chętniej wyjeżdżają do luksusowych hoteli i centrów spa.

Aktualizacja: 18.04.2018 07:04 Publikacja: 17.04.2018 21:00

Luksus błyszczy coraz mocniej

Foto: Adobe Stock

W najbliższych latach wydatki Polaków na biżuterię i zegarki z najwyższej półki rosnąć mają o blisko 11 proc. rocznie. W 2017 r. skoczyły o 10,6 proc., podczas gdy PKB urósł o 4,6 proc. Asortyment premium zyskuje najszybciej, co widać po kierunku rozwoju sieci jubilerskich.

Apart otworzył właśnie w warszawskim centrum handlowym Galeria Mokotów nowy salon w innym niż dotychczas formacie. – To nasz pierwszy salon z tak szeroką ofertą luksusowych marek zegarmistrzowskich. Obok tych znanych już z naszej oferty są nowe, jak Cartier czy Hublot. Panerai debiutuje na polskim rynku – mówi Helena Palej, rzecznik Apartu. – Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży. Zarówno zegarki, jak i biżuteria to rozwijające się kategorie produktów, dlatego stawiamy na rozwój oferty – dodaje.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Handel
Betonowe blokady i monitoring: tak wyglądają jarmarki bożonarodzeniowe w Niemczech
Handel
Sprzedaż detaliczna w październiku w górę. Są nowe dane GUS
Handel
Polacy mają gest na Święta. Wzrostem wydatków przebiją zachodnich Europejczyków
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama