Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.04.2018 07:04 Publikacja: 17.04.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
W najbliższych latach wydatki Polaków na biżuterię i zegarki z najwyższej półki rosnąć mają o blisko 11 proc. rocznie. W 2017 r. skoczyły o 10,6 proc., podczas gdy PKB urósł o 4,6 proc. Asortyment premium zyskuje najszybciej, co widać po kierunku rozwoju sieci jubilerskich.
Apart otworzył właśnie w warszawskim centrum handlowym Galeria Mokotów nowy salon w innym niż dotychczas formacie. – To nasz pierwszy salon z tak szeroką ofertą luksusowych marek zegarmistrzowskich. Obok tych znanych już z naszej oferty są nowe, jak Cartier czy Hublot. Panerai debiutuje na polskim rynku – mówi Helena Palej, rzecznik Apartu. – Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży. Zarówno zegarki, jak i biżuteria to rozwijające się kategorie produktów, dlatego stawiamy na rozwój oferty – dodaje.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Amerykański prezydent grozi Japonii cłami dochodzącymi nawet do 35 proc. Analitycy twierdzą, że nie należy tych...
Prezydent Donald Trump ogłosił w środę sukces: Stany Zjednoczone osiągnęły porozumienie handlowe z Wietnamem. To...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas