Aktualizacja: 19.03.2019 08:57 Publikacja: 18.03.2019 21:00
Foto: 123RF
Zdecydowanym zwycięzcą 2018 r. są stacje benzynowe, które zwiększyły sprzedaż niemal o 24 proc. Choć to imponujący wynik, to jednak nieznacznie wpływa na sytuacje branży. Stacje odpowiadają tylko za ok. 2 proc. rynku. Dużo ważniejsze są wyniki dyskontów, które mimo ograniczeń w handlu w niedzielę rosną nadal szybciej niż rynek.
Drugim wygranym jest bardzo zróżnicowany segment średnich sklepów spożywczych o powierzchni 40–100 mkw., do którego należą: część placówek Żabka i Carrefour Express, a także sklepy innych sieci franczyzowych, często regionalnych.
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas