Reklama
Rozwiń
Reklama

Coccodrillo mocne w internecie

Firma CDRL, właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo, poprawia sprzedaż zarówno w sklepach stacjonarnych jak i internetowym.

Publikacja: 04.03.2016 10:10

W lutym przychody spółki CDRL w sieci detalicznej w Polsce wyniosły 7,36 mln zł, czyli o 13 proc. więcej niż rok temu. Kolejny raz mocno wzrosła sprzedaż w internecie (w polskim sklepie) – aż o 155 proc., do 0,86 mln zł.

- Cieszymy się z kolejnego miesiąca bardzo stabilnego wzrostu sprzedaży w polskich sklepach i dynamicznego rozwoju naszego e-sklepu. W lutym uruchomiliśmy jego czeską wersję, a w planach mamy kolejne – mówi Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL. Wcześniej zarząd zapowiadał, że będzie na początku tego roku uruchamiać kolejne sklepy internetowe: poza Czechami także w Austrii, Niemczech i na Ukrainie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama