Reklama

Coccodrillo mocne w internecie

Firma CDRL, właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo, poprawia sprzedaż zarówno w sklepach stacjonarnych jak i internetowym.

Publikacja: 04.03.2016 10:10

W lutym przychody spółki CDRL w sieci detalicznej w Polsce wyniosły 7,36 mln zł, czyli o 13 proc. więcej niż rok temu. Kolejny raz mocno wzrosła sprzedaż w internecie (w polskim sklepie) – aż o 155 proc., do 0,86 mln zł.

- Cieszymy się z kolejnego miesiąca bardzo stabilnego wzrostu sprzedaży w polskich sklepach i dynamicznego rozwoju naszego e-sklepu. W lutym uruchomiliśmy jego czeską wersję, a w planach mamy kolejne – mówi Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL. Wcześniej zarząd zapowiadał, że będzie na początku tego roku uruchamiać kolejne sklepy internetowe: poza Czechami także w Austrii, Niemczech i na Ukrainie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Polacy gruntownie przygotowują się do zakupów. Najpierw sprawdzą ceny w internecie
Handel
Chiny odpowiadają Donaldowi Trumpowi. Bronią ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich
Handel
Czy Chiny dadzą Ameryce zwycięstwo handlowe w zamian za Tajwan?
Handel
Najpierw Pfizer, teraz AstraZeneca. Donald Trump zawarł nową umową w sprawie cen leków w USA
Handel
Donald Trump grozi Chinom wyższymi cłami i odwołaniem spotkania z Xi Jinpingiem
Reklama
Reklama