Reklama
Rozwiń
Reklama

Coccodrillo mocne w internecie

Firma CDRL, właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo, poprawia sprzedaż zarówno w sklepach stacjonarnych jak i internetowym.

Publikacja: 04.03.2016 10:10

W lutym przychody spółki CDRL w sieci detalicznej w Polsce wyniosły 7,36 mln zł, czyli o 13 proc. więcej niż rok temu. Kolejny raz mocno wzrosła sprzedaż w internecie (w polskim sklepie) – aż o 155 proc., do 0,86 mln zł.

- Cieszymy się z kolejnego miesiąca bardzo stabilnego wzrostu sprzedaży w polskich sklepach i dynamicznego rozwoju naszego e-sklepu. W lutym uruchomiliśmy jego czeską wersję, a w planach mamy kolejne – mówi Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL. Wcześniej zarząd zapowiadał, że będzie na początku tego roku uruchamiać kolejne sklepy internetowe: poza Czechami także w Austrii, Niemczech i na Ukrainie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama