Reklama

Walentynki: Święto, które ożywia martwy sezon

Walentynki, co roku świętuje coraz większa grupa Polaków. Dla handlowców to doskonała wiadomość w martwym handlowo okresie

Aktualizacja: 11.02.2020 15:12 Publikacja: 11.02.2020 14:29

Walentynki: Święto, które ożywia martwy sezon

Foto: AFP

Zgodnie z wcześniejszymi badaniami 83 proc. Polaków kupi przynajmniej symboliczny prezent z tej okazji, a dwie dekady temu tylko 42 proc. Polaków obchodziło to święto.

Czytaj także: Wymyślone święta dają zyski

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Świetny pomysł czy powrót PRL? O przejęcie Carrefoura przez państwo zapytaliśmy biznes
Handel
Problemy Pumy: chińscy giganci sportowi mogą przejąć markę
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama