Reklama
Rozwiń
Reklama

Carrefour mocno idzie w Polsce w dyskonty

Grupa otworzyła już 10 sklep pod marką Supeco, będącego połączeniem hurtowni z dyskontem

Aktualizacja: 25.02.2021 15:27 Publikacja: 25.02.2021 15:24

Carrefour mocno idzie w Polsce w dyskonty

Foto: Bloomberg

Carrefour podaje, że dzięki połączeniu dwóch konceptów: dyskontu i hurtowni, klienci mogą skorzystać z szerokiej oferty produktów w atrakcyjnych cenach. Jest ona skierowana tak do klientów indywidualnych, chcących zrobić codzienne zakupy, jak i do klientów biznesowych prowadzących działalność gospodarczą w handlu czy gastronomii, którzy mogą dokonać zakupów hurtowych.

W efekcie choć rynek stawia na poprawę standardu i podnoszenie kategorii - dyskonty bardzo mocno zmieniły się w ostatnich latach i przypominają bardziej supermarkety, to koncepcja przeciwnego kierunku tez ma zwolenników. W formule hard-dyskontu, z maksymalnie uproszczoną halą i sprzedażą wprost z palet oraz kartonów ruszyła już choćby rosyjska sieć Mere, która ma już w Polsce kilka sklepów.
Eksperci podkreślają, ze na rynku zawsze znajdzie się grupa klientów dla których jedynym wyznacznikiem atrakcyjności oferty jest cena.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Odpowiedź CCC na zarzuty Ningi Research. Dariusz Miłek: Chyba pisała to AI
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
NINGI Research oskarża CCC o „oszukańczy schemat”. Akcje spadają o ponad 9 proc.
Handel
USA nie kupią chińskiego oleju? Nowe groźby Donalda Trumpa
Handel
Niepewny los ceł Donalda Trumpa. Eksperci dają mu 80 proc. szans na porażkę w sądzie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Generacja Z przyprawia sklepy o ból głowy
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama