Akcja „Gang Słodziaków” rozpoczęła się 26 sierpnia i mógł wziąć w niej udział każdy, wystarczyło do 18 listopada br. na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Dzięki zgromadzeniu ich odpowiedniej liczby klienci mogli odbierać za darmo maskotki lub książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków, czyli grupy maskotek. W akcji dostępnych było 10 Słodziaków – cztery duże i sześciu Juniorów. Najpopularniejszymi okazały się być większe maskotki. Na pierwszym miejscu znalazła się Sarenka Hania, na drugim Nietoperz Nikodem, a podium zamknął Borsuk Bartek. Wśród Juniorów najchętniej sięgano po Zajączka Zuzię, Sówkę Zosię i Liska Lucusia.

Czytaj także: Reklama Gangu Słodziaków najpopularniejsza na Youtubie 

W tej edycji akcji Biedronka wydała ponad 7,2 mln maskotek. Niesłabnącą popularnością cieszą się również przygody bohaterów w książce „Przyjaciele mogą wiele, czyli magia z leśnej polany. Gang Słodziaków”, która trafiła do ponad 620 tys. klientów w całej Polsce.

W poprzedniej akcji Gang Słodziaków sieć wydała łącznie – licząc trzy opublikowane tytuły - ponad 2 mln książek o leśnych bohaterach.

Miłośnicy Słodziaków nie muszą się rozstawać ze swoimi bohaterami. Właśnie na półki sklepów Biedronka trafiła gra „Gang Słodziaków Milionerzy” w cenie 69,90 zł.