Reklama

Słodziaki pobiły rekord. Ponad 7 mln maskotek w domach Polaków

Kolejna odsłona akcji marketingowej Biedronki okazała się wielkim sukcesem. I pobiła rekord wcześniejszych odsłon „Gangu Słodziaków”.

Aktualizacja: 03.12.2019 11:40 Publikacja: 03.12.2019 11:27

Słodziaki pobiły rekord. Ponad 7 mln maskotek w domach Polaków

Foto: materiały prasowe

Akcja „Gang Słodziaków” rozpoczęła się 26 sierpnia i mógł wziąć w niej udział każdy, wystarczyło do 18 listopada br. na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Dzięki zgromadzeniu ich odpowiedniej liczby klienci mogli odbierać za darmo maskotki lub książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków, czyli grupy maskotek. W akcji dostępnych było 10 Słodziaków – cztery duże i sześciu Juniorów. Najpopularniejszymi okazały się być większe maskotki. Na pierwszym miejscu znalazła się Sarenka Hania, na drugim Nietoperz Nikodem, a podium zamknął Borsuk Bartek. Wśród Juniorów najchętniej sięgano po Zajączka Zuzię, Sówkę Zosię i Liska Lucusia.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump zerwał rozmowy handlowe z Kanadą. Oburzyła go „oszukańcza reklama”
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Handel
Beata Javorcik: Chińskie wyzwanie dla Europy Środkowo-Wschodniej
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama