Tesco stawia na małe sklepy

Sieć Tesco chce się w Polsce skupić na mniejszych sklepach, które notują lepsze wyniki. Osiem hipermarketów ma zostać sprzedanych.

Aktualizacja: 30.07.2019 20:01 Publikacja: 30.07.2019 14:09

Tesco stawia na małe sklepy

Foto: Bloomberg

Tesco Polska przekazała pracownikom szczegóły planu dotyczącego skoncentrowania swoich działań w Polsce na małych formatach sklepów. Decyzja ta oznacza przebudowę największych hipermarketów w Polsce do formatu tzw. hipermarketu kompaktowego, który funkcjonował będzie obok istniejącego formatu supermarketów. Poza przebudowami, Tesco potwierdziło, iż jest na etapie finalizacji umów sprzedaży 8 dużych hipermarketów.

Pierwszy etap zmian we wszystkich pozostałych dużych hipermarketach zaplanowany jest na sierpień i wiąże się z redukcją asortymentu w największych sklepach, aby zakupy dla klientów były prostsze i bardziej przyjazne. Jednocześnie nowa oferta będzie także prostsza do zarządzania dla pracowników w sklepach. W hipermarketach kompaktowych oraz supermarketach gama produktów spożywczych również zostanie odpowiednio dopasowana i uproszczona.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Handel
USA i Wielka Brytania mają umowę handlową
Handel
Znów mocny szturm na promocje. Sklepy ostro walczą o klientów
Handel
Lepszy handel w Europie niż w USA
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem