Reklama

Kolejna książka kucharska w Lidlu. Tym razem sieć chce uczyć Polaków zalet owoców i warzyw

Książki kucharskie za naklejki cieszą się w Lidlu niemal taką samą popularnością, jak maskotki u konkurencji. Dyskont ogłasza kolejną edycję akcji.

Aktualizacja: 08.11.2018 14:19 Publikacja: 08.11.2018 13:00

Kolejna książka kucharska w Lidlu. Tym razem sieć chce uczyć Polaków zalet owoców i warzyw

Foto: Bloomberg

To już kolejny raz przed świętami będzie można w Lidlu zbierać naklejki i wymieniać je na książki kucharskie. Tym razem sieć zadbała o to, by książka była na najwyższym poziomie, gdyż opracowała ją we współpracy z Instytutem Żywności i Żywienia oraz o to, by jej nie zabrakło, bo nakład sięgnął 2 milionów egzemplarzy. O atrakcyjność przepisów zadbali współpracujący z Lidlem od dłuższego czasu Karol Okrasa i Daria Ładocha oraz blogerka Kinga Paruzel i cukiernik Paweł Malecki. Swoją cegiełkę dołożyła też Polska Federacja Banków Żywności, która podzieliła się wiedzą na temat niemarnowania żywności.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Świetny pomysł czy powrót PRL? O przejęcie Carrefoura przez państwo zapytaliśmy biznes
Handel
Problemy Pumy: chińscy giganci sportowi mogą przejąć markę
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama