Aktualizacja: 10.08.2018 16:42 Publikacja: 10.08.2018 16:38
Foto: materiały prasowe
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych, obok Pewexu, marek handlowych czasów PRL znów kwitnie. Firma pochwaliła się wynikami finansowymi, z których wynika, że rozwija się co najmniej tak samo dobrze, jak w złotych dla siebie czasach PRL.
W lipcu 2018 roku przychody ze sprzedaży Baltony wyniosły 46,755 mln złotych i były wyższe o 49 procent niż w lipcu 2017 roku. Łączne przychody między styczniem a lipcem bieżącego roku to już ponad 266 milionów złotych. Tak szybki wzrost Baltona zawdzięcza swoim sklepom, których sprzedaż rośnie jak na drożdżach: w lipcu 2017 roku sprzedaż sklepów Baltony wyniosła 19,73 mln zł, w lipcu 2018 roku już 36,09 mln, co dało wzrost o 83 proc. Znacznie wolniej rosły przychody gastronomicznej części grupy kapitałowej Baltony – tylko o 9 proc. do 2,91 mln złotych. Spadła za to (lipiec do lipca) sprzedaż w segmencie biznesowym.
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
Liczba gazetek i akcji rabatowych znowu rośnie w dwucyfrowym tempie. Potwierdza to, że koniunktura na rynku nada...
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas