Inwestorzy w mediach społecznościowych skarżą się, że mają problem z logowaniem się do systemu maklerskiego BM mBanku. Wskazują, że jest on niedostępny i przez to nie ma możliwości składania zleceń.
- Klienci korzystający z aplikacji mobilnej biura maklerskiego oraz platformy mInwestor mają obecnie problemy z logowaniem. Bardzo przepraszamy. Pracujemy nad przywróceniem pełnej dostępności. Będziemy informować na bieżąco o zmianach – czytamy na profilu BM mBanku na Twitterze.
Klienci korzystający z aplikacji mobilnej biura maklerskiego oraz platformy mInwestor mają obecnie problemy z logowaniem.
— Biuro maklerskie mBanku (@BMmBanku) December 21, 2020
Bardzo przepraszamy.
Pracujemy nad przywróceniem pełnej dostępności.
Będziemy informować na bieżąco o zmianach.
Problemy klientów dotknęły akurat w dniu wielkiej przeceny na GPW. WIG20 traci dzisiaj momentami nawet ponad 5 proc.
BM mBanku na koniec listopada prowadziło prawie 360 tys. rachunków inwestycyjnych.