Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 11.08.2021 14:46 Publikacja: 11.08.2021 14:39
Foto: AFP
Sieci handlowe w Niemczech boją się powrotu obostrzeń i zamknięcia sklepów. W związku z tym połączyły siły i planują kampanię reklamową, która będzie promować szczepienia przeciwko Covid-19 wykonywane w… sklepach.
Kampania reklamowa będzie skierowana przede wszystkim do mieszkańców tych regionów, w których poziom wyszczepienia jest niski. Sfinansują ją, jak informuje „Die Welt”, sieci handlowe wraz z Niemieckim Stowarzyszeniem Detalistów (HDE). Zaangażowanie w akcję już zadeklarowały sieci spożywcze, takie jak Aldi, Lidl, Kaufland czy Edeka, a także sieci handlowe z odzieżą i obuwiem, takie jak Deichmann czy S.Oliver. Do akcji dołączy też Mediamarkt Saturn i wiele innych podmiotów. Wszystkich handlowców łączy strach przed kolejnym zamknięciem handlu w razie kolejnej fali pandemii.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Przedstawiciele Politechniki Warszawskiej zaprezentowali na targach przemysłu obronnego swoje technologie i odby...
Niemiecki koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz wystąpił do rosyjskiego Federalnego Urzędu ds. Własności Intelektu...
Akcja amerykańskich służb imigracyjnych w zakładzie Hyundaia w USA opóźni otwarcie fabryki co najmniej o dwa mie...
Polska przyspiesza zakupy systemów antydronowych, niemieccy eksporterzy obawiają się spadku konkurencyjności, a...
Monopol państwa w organizowaniu gier losowych i tych w kasynie internetowym powinien być zachowany. Tak samo jak...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas