Nowy napój Pepsi: Mocny zastrzyk kofeiny w walce z konkurencją

Pepsi zapowiada nowy napój. Od kwietnia 2020 roku w USA do sklepów trafi Pepsi Cafe. Będzie miał dwa razy tyle kofeiny, co zwykła Pepsi.

Aktualizacja: 13.12.2019 13:05 Publikacja: 13.12.2019 11:18

Nowy napój Pepsi: Mocny zastrzyk kofeiny w walce z konkurencją

Foto: materiały prasowe

Nowy napój pepsi będzie miał dwie wariacje smakowe - smak kawy i smak kawy z wanilia.

Nowe napoje pojawia się w amerykańskich sklepach w kwietniu 2020 roku przez krótki okres - informuje CNN.

Pepsi Cafe będzie mieszaniną dobrze znanego gazowanego napoju z kawą. W porównaniu z klasyczną Pepsi nowy napój ma mieć niemal dwa razy więcej kofeiny.

- Cola od 20 czy 30 lat jest niezmienną kategoria - przyznał w rozmowie z CNN wiceprezes ds. marketingu Pepsi Todd Kaplan. Tymczasem oczekiwania oraz preferencje konsumentów ewoluowały i pepsi musi za nimi nadążyć i się dostosować.

Nowe napoje mają być odpowiedzią na te zmienione zapotrzebowania konsumentów.

Koncern już w latach 90. zeszłego wieku testowała napój o smaku kawy - Pepsi Kona, a w latach 2000. - Pepsi Max Cino, który w sklepach był niecały rok, ponieważ okazało się, ąe jego sprzedaż jest mocno poniżej oczekiwań producenta.

Pepsi ma nadzieję, że teraz konsumenci docenia napój o smaku kawy, tym bardziej, ze największy konkurent - Coca Cola też testował rynek podobnym napojem. Coca-Cola With Coffee oraz Coca-Cola Plus Coffee, są dostępne na kilku rynkach na świecie - w tym także w Polsce - informuje CNN.

Nowy napój pepsi będzie miał dwie wariacje smakowe - smak kawy i smak kawy z wanilia.

Nowe napoje pojawia się w amerykańskich sklepach w kwietniu 2020 roku przez krótki okres - informuje CNN.

Pozostało 83% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Ekonomia
Witold M. Orłowski: Słodkie kłamstewka
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Ekonomia
Spadkobierca może nic nie dostać
Ekonomia
Jan Cipiur: Sztuczna inteligencja ustali ceny
Ekonomia
Polskie sieci mają już dosyć wojny cenowej między Lidlem i Biedronką
Ekonomia
Pierwsi nowi prezesi spółek mogą pojawić się szybko