Reklama

Kickstarter otwarty na polski biznes

Największa globalna platforma finansowania społecznościowego wreszcie pozwoli rodzimym firmom pozyskiwać kapitał od internautów z całego świata.

Publikacja: 17.11.2020 21:00

Kickstarter otwarty na polski biznes

Foto: Adobe Stock

To ważny moment dla polskiego rynku crowdfundingu – Kickstarter umożliwił właśnie dostęp do swojej platformy podmiotom z naszego kraju (wraz z Polską taką możliwość zyskały też Grecja i Słowenia).

Jak tłumaczy nam Gwido Idziak, ekspert z Kick Agency, która pomaga polskim firmom w zaistnieniu na Kickstarterze, fakt, że największy na świecie gracz na rynku crowdfundingu umożliwił start polskim firmom z kampaniami bezpośrednio z Polski, to wielka zmiana. Dotąd rodzimi przedsiębiorcy i twórcy pojawiali się ze swoimi pomysłami na tej amerykańskiej platfromie, ale wymagało to wielu zabiegów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama