Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.03.2017 20:09 Publikacja: 15.03.2017 19:29
Piotr Mazurkiewicz
Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek
Jestem daleki od twierdzenia, że zagrożone powinny się czuć francuskie marki, Dior czy Chanel, ponieważ ich renoma jest budowana od dekad, a kosmetyki są tylko częścią tych modowych imperiów, wydających miliardy na promocję. Polskie firmy są jednak w stanie skutecznie zawalczyć o swoją pozycję. Inglot już dawno postawił na otwieranie własnych salonów w najlepszych lokalizacjach. Jak zauważa nawet konkurencja, bije na głowę rywali szerokością oferty.
Dr Irena Eris po latach rozwijania eksportu otwiera własne stoiska, także w ekskluzywnym otoczeniu. Dla innych szansą na zyski jest produkcja pod markami sieci handlowych. Wizerunku na tym nie zbudują, ale to pierwszy krok do budowy kosmetycznych imperiów.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Coraz większe upały nie tylko dewastują środowisko i trwale zmieniają klimat. Nie tylko nasilają procesy migracy...
Ostatnie działania rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną odpowiedzią na problemy sektora. To żo...
Politycy – od prezydenta elekta Karola Nawrockiego po rządzącą KO – ściemniają, obiecując Polakom większą kwotę...
Podniecony swoimi sukcesami Władimir Władimirowicz Putin postanowił iść w ślady Władimira Iljicza, który przewid...
Chcemy rozmawiać o tym, co się w gospodarce udało, ale też, co poszło nie tak, gdzie system zawiódł, jakie refor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas