Reserved chce być polskim iPhone’em

Prawie tysiąc osób na tzw. kreatywnych stanowiskach planuje zatrudnić LPP, największy polski producent odzieży. Głównie projektantów i programistów.

Aktualizacja: 23.10.2017 22:38 Publikacja: 23.10.2017 21:20

Gdański koncern LPP, który w swoim portfolio ma pięć marek – Reserved, Mohito, Cropp, Sinsay i House

Gdański koncern LPP, który w swoim portfolio ma pięć marek – Reserved, Mohito, Cropp, Sinsay i House – swoje ubrania szyje w Azji

Foto: materiały prasowe

– Chcemy, aby do końca 2018 roku nad różnymi projektami badawczo-rozwojowymi pracowało u nas 2 tys. osób – deklaruje Marek Piechocki, prezes LPP.

Dzisiaj w LPP w obszarze badań i rozwoju pracuje około 1200 osób. Jak podaje firma, na badania i rozwój wydaje rocznie średnio 160 mln zł. Ta kwota też ma ulec zwiększeniu. W przyszłym roku LPP chce wydać blisko 200 mln zł. Z tego budżetu finansowane jest przede wszystkim projektowanie nowych ubrań.

Pozostało 91% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Legendarny szwajcarski nóż ma się zmienić. „Słuchamy naszych konsumentów”
Biznes
Węgrzy chcą przejąć litewskie nawozy. W tle oligarchowie, Gazprom i Orban
Materiał partnera
Dlaczego warto mieć AI w telewizorze
Biznes
Kiedy rząd przedstawi strategię wobec AI i metawersum? Rosną naciski firm
Biznes
PFR żąda zwrotu pieniędzy od części firm. Esotiq i Prymus chcą wyjaśnień