Reklama

Reserved chce być polskim iPhone’em

Prawie tysiąc osób na tzw. kreatywnych stanowiskach planuje zatrudnić LPP, największy polski producent odzieży. Głównie projektantów i programistów.

Aktualizacja: 23.10.2017 22:38 Publikacja: 23.10.2017 21:20

Gdański koncern LPP, który w swoim portfolio ma pięć marek – Reserved, Mohito, Cropp, Sinsay i House

Gdański koncern LPP, który w swoim portfolio ma pięć marek – Reserved, Mohito, Cropp, Sinsay i House – swoje ubrania szyje w Azji

Foto: materiały prasowe

– Chcemy, aby do końca 2018 roku nad różnymi projektami badawczo-rozwojowymi pracowało u nas 2 tys. osób – deklaruje Marek Piechocki, prezes LPP.

Dzisiaj w LPP w obszarze badań i rozwoju pracuje około 1200 osób. Jak podaje firma, na badania i rozwój wydaje rocznie średnio 160 mln zł. Ta kwota też ma ulec zwiększeniu. W przyszłym roku LPP chce wydać blisko 200 mln zł. Z tego budżetu finansowane jest przede wszystkim projektowanie nowych ubrań.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Polskie bombki podbijają świat, Netflix przejmuje WBD i spór o przyszłość NATO
Materiał Promocyjny
System Arche dostępny też dla drobnych inwestorów. Wystarczy 10 tys. zł
Biznes
Nadchodzi Europejski Kongres Gospodarczy 2026. Dialog w centrum uwagi
Biznes
Szybka decyzja Londynu. Aktywa z lodówki trafią na Ukrainę
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
„Lex Huawei” po pierwszym czytaniu w Sejmie. Są wyniki głosowania
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama