Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.09.2020 06:15 Publikacja: 20.09.2020 21:00
Foto: Bloomberg
Spośród stacji paliw działających na polskim rynku najbardziej rozpoznawalną marką jest Orlen – wynika z badania pt. „Analiza postrzegania stacji paliw w Polsce", przeprowadzonego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS. Na znajomość obiektów płockiego koncernu wskazało aż 92 proc. respondentów. Na podium znalazły się jeszcze placówki Lotosu, których rozpoznawalność wynosi 70 proc., i BP, gdzie sięga ona 67 proc. Kolejne w zestawieniu były kolejno stacje: Shell, Circle K, Moya i Amic. W każdym z tych przypadków znajomość marek rosła, gdy badaniem objęto tylko kierowców aktywnych lub często tankujących paliwo (przynajmniej raz w tygodniu).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Globalny rynek kosmiczny dynamicznie rośnie. To ogromna szansa dla ponad czterystu polskich podmiotów i całej go...
Trump grozi 100 proc. cłami na Rosję i stawia ultimatum pokojowe. Liczba ofert pracy w Polsce spada, Bruksela go...
Konsolidacja po stronie pracodawców? To poprawiłoby współpracę i dialog między nami - mówi Marek Górski, nowy pr...
Trump grozi 30 proc. cłami na towary z UE, Ryanair dogaduje się z Modlinem i zwiększa siatkę połączeń, a Bruksel...
KE chce drastycznie podnieść akcyzę na papierosy i wyroby tytoniowe, a częścią uzyskanych w ten sposób przez kra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas