Reklama
Rozwiń
Reklama

Orlen i PZU otworzą własny dom mediowy

Formuła 1 z Robertem Kubicą, rebranding stacji paliw w regionie – z myślą o takich projektach PKN Orlen zakłada spółkę z PZU. Kontrolowane przez państwo koncerny chcą wyeliminować pośredników reklamowych.

Aktualizacja: 30.07.2019 06:07 Publikacja: 29.07.2019 21:00

Orlen i PZU otworzą własny dom mediowy

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

W poniedziałek największy polski koncern paliwowy i największy ubezpieczyciel złożyły w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na powołanie spółki. „Rzeczpospolita" poznała szczegóły planu.

Giganci, w których znaczące pakiety akcji ma państwo, chcą stworzyć własny dom mediowy i wyeliminować tym samym pośredników, którzy na ich zlecenie dziś kupują antenowy czas w telewizji, kampanie w internecie i reklamę w prasie. Dziś PZU obsługuje grupa Universal Mccann, a Orlen – Starcom.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Biznes
Nvidia zaskakuje Wall Street – akcje rosły po publikacji raportu
Biznes
Dopłaty do elektryków na wyczerpaniu, spór o Nexperię, uproszczenia przepisów AI
Biznes
Co myślimy o systemie kaucyjnym? Nowe badanie
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Kreml ma nowego terrorystę. Były szef Jukosu na czarnej liście
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama