Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.05.2019 18:45 Publikacja: 30.05.2019 18:45
Foto: Adobe Stock
Startup, który swoim rozwiązaniem wspiera tworzenie, dystrybucję i promocję treści, zbudował już zagraniczne zespoły. Jak podkreśla Paweł Strykowski, prezes WhitePress, firma dąży do pozostania wiodącą platformą dystrybucji treści marketingowych nie tylko w centralnej części Europy, ale na całym kontynencie.
Startup ma pięć lat i co roku odnotowuje wzrost obrotów na poziomie kilkudziesięciu procent. W 2018 r. osiągnął 15 mln przychodów netto. Firma pośredniczy pomiędzy reklamodawcami i wydawcami internetowymi. Teraz intensywnie rozwija platformę w zakresie analizy tzw. influencer marketingu. Pod koniec 2018 r. spółka oddała platformę w wersji 2.0, która umożliwia przeprowadzenie transakcji w wielu językach, walutach i pomiędzy spółkami z wielu krajów. – Odkąd content marketing stał się najważniejszą techniką budowania wizerunku oraz tworzenia więzi z klientami, liczba użytkowników portalu WhitePress stale rośnie a spodziewamy się jeszcze większego zainteresowania naszą usługą – mówił Tomasz Domański z WhitePress.
Kolejne trzy wyższe uczelnie i dwa resorty dołączyły do prac nad specjalnym raportem pt. „Bezpieczeństwo łańcuch...
Od strony użytkowej najważniejszy element e-Doręczeń to szybkość. Nie musimy też odwiedzać placówki pocztowej, ż...
Wyzwania związane z sytuacją geopolityczną w różnych kontekstach, także gospodarczych, zdominowały Polski Kongre...
Nowelizacja ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (KSC) miała być tarczą chroniącą polskie firmy i inst...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Cyberprzestępcy wykorzystują dziś coraz bardziej wyrafinowane metody. Skalę zagrożeń ujawnia najnowszy raport CE...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas