Buty zaprojektowane przez aktorkę pojawią się w ofercie wyłącznie sklepu eobuwie.pl, a pierwsze produkty z kolekcji są już dostępne na 15 europejskich rynkach, wyłącznie w sklepach należących do grupy. Premierze kolekcji towarzyszy kampania reklamowa, której twarzą jest również Eva Longoria.

- Kolekcja jest utrzymana w charakterystycznych dla Evy Longorii eleganckich, stonowanych kolorach, dominują beże, biele, czernie, złoto. Ogromną uwagę sama gwiazda przykłada do równowagi między jakością a wygodą, stąd spory nacisk w kolekcji na użycie materiałów najwyższej klasy - wyjaśnia Ewa Gawron, manager marek własnych w eobuwie.pl.

- Kolekcję zaprojektowałam tak, by była stylowa i wszechstronna, towarzysząca im w życiu zawodowym i prywatnym - mówi Eva Longoria.

- Jesteśmy przekonani, że połączenie unikalnego stylu gwiazdy z naszą wiedzą o rynku modowym, bazą klientów i przełomowymi pomysłami na sprzedaż zaowocuje sukcesem - mówi Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl S.A.

W wiosennej kolekcji marki Eva Longoria dostępnych będzie ponad 130 różnych modeli butów, z których ponad 60 już jest dostępne online. Kolejne sukcesywnie będą prezentowane na eobuwie.pl. Kolekcja będzie dostępna online w Polsce, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Szwajcarii, Grecji, Szwecji, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Ukrainie, Litwie, Rumunii i Bułgarii.