Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.02.2020 17:35 Publikacja: 27.02.2020 15:19
Foto: Shutterstock
Producenct marek Dettol i Lysol odnotowali skokowy wzrost sprzedaży swoich wyrobów wraz z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa. Żele dezynfekujące do rąk tych marek są postrzegane jako sposób na zapobieganie rozprzestrzeniania się epidemii, choć ich efektywność w przypadku COVID-19 nie została dotąd potwierdzona naukowo.
Właściciel marki Dettol, Reckitt Benckiser twierdzi, że w Chinach popyt na żele do rąk przewyższa podaż.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rosyjskie drony ostrzelały fabrykę grupy Barlinek w Winnicy w Ukrainie. „Zbrodnicza wojna Putina przybliża się d...
BM mBanku zmieniło rekomendacje dla giełdowych studiów. Zaleca sprzedaż akcji CD Projektu i 11 bit studios. A co...
Putin nie zamierza ulegać presji ze strony Trumpa. Polska może zyskać miliardy w sektorze kosmicznym, a amerykań...
Ponad połowa polskich firm obawia się wzrostu kosztów produkcji w wyniku wyższych ceł wprowadzonych przez USA. T...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Globalny rynek kosmiczny dynamicznie rośnie. To ogromna szansa dla ponad czterystu polskich podmiotów i całej go...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas