Fred i Mark Hajjar są twórcami aż zaskakująco popularnej strony internetowej UglyChristmasSweater.com, na której sprzedają - jak sami przyznają - brzydkie swetry na święta. Początkowo były to wszelkiego rodzaju pulowery z choinkami, reniferami czy Świętym Mikołajem - kolorowe, niezbyt wymyślne, w stylu starych wyciągniętych „babcinych” swetrów - czyli ubrania, które często dostajemy pod choinkę, a potem wstydzimy się nawet chodzić w nich po domu, ale żeby nie zrobić przykrości rodzinie i tak to robimy.
Czytaj także: Świąteczne swetry szkodzą środowisku, twierdzą ekolodzy
Okazało się jednak, że w trwającej hipsterskiej modzie fanów „brzydkich” świątecznych swetrów jest więcej, niż by się mogło wydawać. Sklep braci Hajjar zyskał ogromne zainteresowanie internautów i z roku na rok poszerza swoją działalność, nawiązując współpracę z innymi firmami. Obecnie UglyChristmasSweater.com współpracuje z dziewięcioma markami, dzięki czemu na zabawnej konfekcji zaczęły pojawiać się motywy z bajek i reklam, a także… dania fastfoodowych restauracji.
Hitem w tym roku stał się pulower z kanapką z kurczakiem sieci Popeyes. UglyChristmasSweater.com wystawiło go na sprzedaż w środę rano, a do wieczora klienci wykupili już wszystkie wyprodukowane egzemplarze, których było tysiąc.