W moim przekonaniu wygra ten, kto wydobędzie z tych danych najwięcej informacji i pokaże jak jeszcze lepiej je wykorzystać w działalności operacyjnej. Dodam, że niekoniecznie dziś wiemy, jako przedsiębiorcy, które z gromadzonych danych będą nam przydatne w przyszłości, a które pozostaną nieprzydatnymi bajtami bądź już terabajtami.
Drugi aspekt to nieprzewidywalności rozwoju technologii, stąd niezbędna jest ciągła obserwacja branży i stała współpraca menedżerów odpowiedzialnych za biznes z dostawcą rozwiązań IT. Pozwala to na celne dopasowanie strategii działania do zmieniającego się otoczenia, co realizujemy u nas wewnętrznie i proponujemy jako naszą kompetencję partnerom.
Jak zmieniła się oferta Państwa firmy w ostatnich kilkunastu miesiącach? Na jakie usługi szczególnie mocno rośnie popyt?
Sukces Komputronik Biznes nie byłby możliwy, gdyby nie zmiana i dopasowanie oferty do nowej roli, jaką pełni IT. Dostawca IT, który dziś i jutro skupiał będzie się jedynie na dostawie infrastruktury nie wykorzysta zmian, które zachodzą na rynku. Nie będzie w stanie zaoferować wartości dodanej dla swojego partnera. Dlatego planując zeszły rok, uwzględniliśmy inwestycję w wyspecjalizowaną i kierowaną ofertę do takich branż jak: przemysł, usługi medyczne, retail i HoReCa, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe oraz mocno rozwinęliśmy kompetencje pozwalające oferować outsourcing IT, druku oraz bezpieczeństwa.
Zdecydowaliśmy się na to po analizie zmian w oczekiwaniach przedsiębiorstw wobec usług IT oraz analizie rynku pracy, a dziś widzimy że zmiany te były celne.