Aktualizacja: 10.11.2017 11:46 Publikacja: 10.11.2017 11:46
Foto: Wikimedia, fot. Ciegorctamoa
Brytyjski dom mody Burberry, zajmujący się sprzedażą luksusowej odzieży, akcesoriów oraz perfum, ogłosił swoje nowe cele wraz z podaniem zadawalających półrocznych wyników. Sprzedaż firmy wzrosła o 4 proc. w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku, z kolei zysk poszybował aż o 24 proc. do 127 mln funtów. Jednocześnie przedsiębiorstwo skupiło się na ostrym cięciu kosztów, dzięki czemu zaoszczędziło w minionym półroczu 20 mln funtów.
Zełenski gotów do rozmów z Putinem w Stambule, polska branża meblarska pogrążona w długach, a Polska i Francja p...
Chatboty ze sztuczną inteligencją zmieniają sposób wydobywania informacji z internetu. Zachwiały pozycją najpopu...
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas