Reklama
Rozwiń

Akcja wizerunkowa Naczelnej Rady Adwokackiej droga, ale czy efektywna?

Naczelna Rada Adwokacka postanowiła wydać ponad pół miliona złotych na magazyn, który ukaże się jedynie cztery razy w roku.

Aktualizacja: 02.05.2018 06:52 Publikacja: 01.05.2018 17:20

Akcja wizerunkowa Naczelnej Rady Adwokackiej droga, ale czy efektywna?

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki

Wątpliwości budzi pośpiech, z jakim doszło do sfinalizowania pomysłu promującego zawód. Chodzi o nowy magazyn „Adwokat". Naczelne władze adwokatury, przy sprzeciwie jednej osoby i pięciu głosach wstrzymujących się, zdecydowały 7 kwietnia o uruchomieniu projektu, który miał powołać do życia adwokackie czasopismo. Miało się tym zająć prezydium NRA. Realizacja zamierzenia przebiegła sprawnie, bo publikację można było znaleźć w kioskach już kilkanaście dni później – bez numeru ISSN i zarejestrowania w sądowym rejestrze dzienników i czasopism.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Prawo drogowe
Egzamin na prawo jazdy będzie trudniejszy? Jest stanowisko WORD Warszawa
Sądy i trybunały
Krystyna Pawłowicz przeniesiona w stan spoczynku. Uchwała TK
Prawo w Polsce
Trybunał Konstytucyjny: mniej religii w szkołach jest bezprawne
W sądzie i w urzędzie
Dziedziczenie nieruchomości: prostsze formalności dla nowych właścicieli
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono