Reklama
Rozwiń
Reklama

Bitwa nie tylko o handel w niedzielę

Pokazywaniem większego dobra można przekonać Polaków do zmiany mentalności – twierdzi publicysta

Aktualizacja: 14.03.2018 21:53 Publikacja: 13.03.2018 18:10

Ustawowe zamknięcie sklepów nie wystarczy. Polakom trzeba przypomnieć o innych niż zakupy formach sp

Ustawowe zamknięcie sklepów nie wystarczy. Polakom trzeba przypomnieć o innych niż zakupy formach spędzania wolnego czasu.

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Na podstawie zawartości dużej części krajowych mediów w ostatnich tygodniach można dojść do wniosku, że czołowym zmartwieniem większości społeczeństwa jest obowiązujące od 1 marca ograniczenie handlu w niedziel. W pierwszy marcowy weekend pojawiły się wręcz oznaki paniki.

Na jednym z portali społecznościowych ktoś donosił, że w sieci dyskontów tłumy, jak nigdy i też wnioskował (nie bez podstaw), że w ogólnym zamieszaniu część Polaków myślała, iż już następnego dnia nastąpi pierwsza niedziela bez handlu. Mogły ich w tym przekonaniu utwierdzać niektóre spoty reklamowe.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Wydarzenia
Poznaliśmy nazwiska laureatów konkursu T-Mobile Voice Impact Award!
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Wydarzenia
Totalizator Sportowy ma już 70 lat i nie zwalnia tempa
Polityka
Andrij Parubij: Nie wierzę w umowy z Władimirem Putinem
Materiał Promocyjny
Ubezpieczenie domu szyte na miarę – co warto do niego dodać?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama