Reklama
Rozwiń

Jak zdalne kanały kontaktu w instytucjach finansowych wpłynęły na zmianę roli konsultanta?

W lipcu i sierpniu br. w ramach 2. w tym roku fali badania Instytucja Roku eksperci Mojebankowanie.pl sprawdzili w 16 bankach, jak wygląda obsługa w kanałach zdalnych klienta zainteresowanego kredytem gotówkowym. Zobacz, które instytucje wypadły najlepiej.

Publikacja: 03.10.2019 15:26

„Badanie przeprowadzono w tradycyjnej eksperckiej formule, oceniając […] to, jakie formy kontaktu są dostępne, kontakt telefoniczny oraz kontakt wybranymi pozostałymi kanałami kontaktu (czat, wideo, e-mail/formularz kontaktowy) […]. Liderem tej edycji badania w zakresie jakości obsługi jest Bank Millennium – informuje dr Sebastian Łukaszewski z portalu Mojebankowanie.pl.

Dawno minął już czas, kiedy aby dowiedzieć się o produktach bankowych, założyć konto czy wziąć kredyt, koniecznie musieliśmy udać się do placówki bankowej. Dzisiaj wiele spraw możemy załatwić zdalnie, na co często decydujemy się z uwagi na wygodę i oszczędność czasu. Zdalne kanały kontaktu z bankiem stają się coraz popularniejsze.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wydarzenia
RZECZo...: powiedzieli nam
Materiał Promocyjny
Garden Point – Twój klucz do wymarzonego ogrodu
Wydarzenia
Czy Unia Europejska jest gotowa na prezydenturę Trumpa?
Wydarzenia
Bezczeszczono zwłoki w lasach katyńskich
Materiał Promocyjny
GoWork.pl - praca to nie wszystko, co ma nam do zaoferowania!