Reklama

#RZECZoPOLITYCE Owsiak: Nie wiem, czy założyłbym dziś koszulkę z orłem

Nie wiadomo czy Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy będzie transmitowana w telewizji publicznej. Piszę listy do prezesa TVP i dalej nie ma odpowiedzi - powiedział w programie #RZECZoPOLITYCE Jurek Owsiak, szef WOŚP. 26 lat temu, 3 stycznia 1993 roku odbył się pierwszy Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przypominamy tekst z listopada 2017.

Aktualizacja: 03.01.2018 06:27 Publikacja: 02.01.2018 23:01

#RZECZoPOLITYCE Owsiak: Nie wiem, czy założyłbym dziś koszulkę z orłem

Foto: rp.pl

Jurek Owsiak wypowiedział się na temat swojej nowej książki oraz o Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. - Nie wiadomo czy WOŚP będzie transmitowana w telewizji publicznej. Na chwilę obecną piszę listy do prezesa TVP, ale wciąż czekam na odpowiedź. Mam obawy również, że Przystanek Woodstock będzie blokowany w tym roku, ale pamiętajmy, że to miasto jest gospodarzem, i z nim się dogadujemy – stwierdził.

Owsiak mówił o podróżach i zwiedzaniu świata, które opisał w swojej nowej książce. - "Obgadywania świata" to opowieść o tym co, się działo podczas naszych wypraw. Ta książka przede wszystkim zachęca wszystkich do wyjazdów turystycznych i pokazuje tak zwanych "Kowalskich" w podróży. Na naszych stronach internetowych można zobaczyć małe impresje z tych wyjazdów. Byliśmy nawet w Libii - w bardzo niebezpiecznym kraju. Wietnam, który zwiedziliśmy, to piękne miejsce, zupełnie inne niż z moich dziecięcych wyobrażeń – ocenił.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Materiał Promocyjny
Ubezpieczenie domu szyte na miarę – co warto do niego dodać?
Wydarzenia
Zrobiłem to dla żołnierzy
Wydarzenia
RZECZo...: powiedzieli nam
Materiał Promocyjny
Garden Point – Twój klucz do wymarzonego ogrodu
Wydarzenia
Czy Unia Europejska jest gotowa na prezydenturę Trumpa?
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama