Eksportowy sukces dla dobrze poinformowanych

Informacja jest kluczowym elementem działalności eksportowej. Gdzie i co eksportować, z kim handlować, czego się wystrzegać – bez tych danych nie można zbudować eksportowego sukcesu. Trzeba również wiedzieć, gdzie ich szukać.

Publikacja: 18.11.2015 11:08

Eksportowy sukces dla dobrze poinformowanych

Foto: Fotorzepa, Piotr Wittman Piotr Wittman

Jednym z kompleksowych źródeł informacji jest Portal Promocji Eksportu. Znajdują się tam zarówno informacje o aktualnych wydarzenia ważnych dla eksporterów, jak i te przydatne w organizowaniu działalności eksportowej. Jednym z działów jest „Niezbędnik eksportera" zawierający spis instytucji pomagających przedsiębiorcom, dane o bankach oraz przeznaczonych dla eksporterów instrumentach finansowych czy unijnych programach pomocowych. Opisane są dokumenty potrzebne w zagranicznej działalności oraz podane praktyczne wskazówki jak przygotowywać strategie, rozpoznawać rynek itd. W dziale „Vademecum rynkowe" znalazły się analizy poszczególnych regionów z uwzględnieniem ryzyk dla działalności gospodarczej.

Pozostało 88% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Wydarzenia Gospodarcze
Zarządzanie różnorodnością – DEI jako wyzwanie i klucz do sukcesu nowoczesnych organizacji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Wydarzenia Gospodarcze
Czy polska prezydencja w Unii Europejskiej to czas na rozpoczęcie debaty o kosztach zrównoważonej transformacji? Dyskusja w świetle raportu Mario Draghi’ego.
Wydarzenia Gospodarcze
Bezpieczeństwo lekowe - filar gwarantujący stabilność europejskiej gospodarki
Wydarzenia Gospodarcze
CSRD, CSDDD, Atestacja. Na jakim etapie jesteśmy?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Wydarzenia Gospodarcze
Transformacja biznesu w całym łańcuchu wartości – dobre praktyki