Sprzedaż online rosła dwucyfrowo od lat, ale zamknięcie na długie miesiące wielu sklepów stacjonarnych spowodowało, że rynek rósł nawet o ponad 30 proc.
Już teraz widać, że w porównaniu z kryzysem z lat 2008/2009 powracamy do normalności w dużo szybszym tempie – mówi Grzegorz Piechowiak, współzałożyciel fir...
Produkty warte miliardy złotych wysyłają za granicę zarówno firmy państwowe, jak i prywatne. Ekonomiści przekonują, że w strukturze eksportu powinno przyby...
Pandemia stała się akceleratorem innowacji i nowatorskich rozwiązań. Przedsiębiorstwa, które dobrze odczytały rynkowe trendy i już od lat inwestują w cyfry...
Inwestowanie w technologie niskoemisyjne może stać się nowym motorem wzrostu polskiej gospodarki. Coraz więcej przedsiębiorstw postrzega dekarbonizację jak...
Działania podejmowane na rzecz środowiska i lokalnej społeczności coraz częściej stają się częścią składową całego procesu zarządzania. Niektóre firmy wiod...
Pandemia zmusiła firmy do przyspieszenia cyfryzacji. Niektóre ten trend dostrzegły wcześniej i zbierają już owoce zrealizowanych w poprzednich latach inwes...
Covid sprawił, że duża liczba biznesów cyfrowych w Polsce urosła średnio o 100 proc. rok do roku. W konsekwencji przekroczyły one pewną granicę, która dotą...
Jeśli największe polskie przedsiębiorstwa chcą przetrwać i podbić rynek globalny, muszą stać się bardziej innowacyjne. Z kolei najwięksi gracze, którzy za...
Zmieniają się procesy produkcyjne, model komunikacji z klientami i kanały sprzedaży. Firmy, które dobrze odczytały rynkowe trendy, są na wygranej pozycji....
Atuty rozwojowe, z których cieszyliśmy się w ciągu ostatniego ćwierćwiecza, w szybkim tempie się wyczerpują. I trzeba szukać nowych – mówi prof. Witold Orł...
Wymogi środowiskowe, dążenie do neutralności klimatycznej czy ustępująca pandemia koronawirusa to przesłanki dla przełomowych zmian w życiu społecznym i go...