Polacy o jakości obsługi w urzędach - wyniki badania CBOS

CBOS zapytał Polaków o jakość obsługi w urzędach. ZUS w opinii respondentów zasłużył na najwyższa ocenę – aż 4,4 w pięciostopniowej skali. Pracownicy ZUS obsłużyli najwięcej spraw „od ręki” i uznani zostali za bardzo kompetentnych.

Publikacja: 21.12.2017 10:17

dgk

Jak wynika z najnowszego badania CBOS, postrzeganie polskich urzędów zdecydowanie ociepla się. Porównywalne dane sprzed pięciu i dziesięciu lat świadczą o poprawiającej się jakości obsługi. Wśród klientów administracji publicznej czołową pozycję w większości ocenianych kryteriów zajmuje ZUS.

Ogólna ocena jakości obsługi w ZUS w skali 1-5 to 4,4 pkt i jest to najwyższa ocena pośród wszystkich ocenianych instytucji.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Konsumenci
Pozew grupowy oszukanych na pompy ciepła. Sąd wydał zabezpieczenie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Prawo dla Ciebie
PiS wygrywa w Sądzie Najwyższym. Uchwała PKW o rozliczeniu kampanii uchylona
W sądzie i w urzędzie
Już za trzy tygodnie list polecony z urzędu przyjdzie on-line
Dane osobowe
Rekord wyłudzeń kredytów. Eksperci ostrzegają: będzie jeszcze więcej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawnicy
Ewa Wrzosek musi odejść. Uderzyła publicznie w ministra Bodnara