Polacy o jakości obsługi w urzędach - wyniki badania CBOS

CBOS zapytał Polaków o jakość obsługi w urzędach. ZUS w opinii respondentów zasłużył na najwyższa ocenę – aż 4,4 w pięciostopniowej skali. Pracownicy ZUS obsłużyli najwięcej spraw „od ręki” i uznani zostali za bardzo kompetentnych.

Publikacja: 21.12.2017 10:17

dgk

Jak wynika z najnowszego badania CBOS, postrzeganie polskich urzędów zdecydowanie ociepla się. Porównywalne dane sprzed pięciu i dziesięciu lat świadczą o poprawiającej się jakości obsługi. Wśród klientów administracji publicznej czołową pozycję w większości ocenianych kryteriów zajmuje ZUS.

Ogólna ocena jakości obsługi w ZUS w skali 1-5 to 4,4 pkt i jest to najwyższa ocena pośród wszystkich ocenianych instytucji.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Matura i egzamin ósmoklasisty
Egzamin 8-klasisty: język polski. Odpowiedzi eksperta WSiP
Matura i egzamin ósmoklasisty
Egzamin 8-klasisty: matematyka. Rozwiązania eksperta WSiP
Internet i prawo autorskie
Bruksela pozwała Polskę do TSUE. Jest szybka reakcja rządu Donalda Tuska
Prawo w Polsce
Jak zmienić miejsce głosowania w wyborach prezydenckich 2025?
Dobra osobiste
Karol Nawrocki pozwany za książkę, którą napisał jako Tadeusz Batyr