Aktualizacja: 21.12.2017 10:17 Publikacja: 21.12.2017 10:17
Jak wynika z najnowszego badania CBOS, postrzeganie polskich urzędów zdecydowanie ociepla się. Porównywalne dane sprzed pięciu i dziesięciu lat świadczą o poprawiającej się jakości obsługi. Wśród klientów administracji publicznej czołową pozycję w większości ocenianych kryteriów zajmuje ZUS.
Ogólna ocena jakości obsługi w ZUS w skali 1-5 to 4,4 pkt i jest to najwyższa ocena pośród wszystkich ocenianych instytucji.
Egzamin ósmoklasisty 2025 - dzień pierwszy. Uczniowie ósmych klas szkół podstawowych zmagali się dzisiaj z język...
Egzamin ósmoklasisty 2025 - dzień drugi. Uczniowie ósmych klas szkół podstawowych zmagali się dzisiaj z zadaniam...
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej będzie reprezentować Polskę w kontaktach z Komisją Europejską i unijnym...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Kandydującego w wyborach prezydenckich z poparciem PiS Karola Nawrockiego do sądu za naruszenie dóbr osobistych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas