Reklama
Rozwiń
Reklama

Kancelaria Taylor Wessing doradzała LUTZ Group w sprawie finansowania konsorcjum

Zespół Taylor Wessing zapewnił wsparcie prawne LUTZ Group, wiodącemu europejskiemu producentowi ostrzy do szerokiej gamy zastosowań przemysłowych, w dostosowaniu się do wymagań kredytowych banku i związanym z tym finansowaniem konsorcjum pod kierownictwem jej frankfurckiego partnera Ulfa Gosejacoba. Finansowania udzielił Norddeutsche Landesbank i National-Bank.

Publikacja: 12.08.2019 10:09

mat

Zespół Taylor Wessing w Warszawie doradzał w zakresie restrukturyzacji polskiej spółki zależnej oraz polskich aspektów finansowania. Na czele polskiego zespołu stanęli Olav Nemling (Partner, Corporate, M&A) wspierany przez Katarzynę Matusiak (Senior Associate) oraz Grażyna Kuźma (Partner, Banking & Finance, Real Estate & Construction) wraz z Krzysztofem Borżołem (Senior Associate).

- Była to pełna wyzwań transakcja transgraniczna we współpracy z naszymi kolegami z biura we Frankfurcie i niemieckiej kancelarii w Wuppertral. Ustawowe prawo pierwokupu polskiej agencji sprawiło, że struktura transakcji okazała się bardzo złożona – powiedział Olav Nemling.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Nieruchomości
Budowa domów i mieszkań na nowych zasadach. Co się zmieni w 2026 roku?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Sądy i trybunały
RPO nie zostawia suchej nitki na projekcie resortu Waldemara Żurka
Prawo dla Ciebie
Sąd: wlewy z witaminy C i kurkuminy to nie jest żadne leczenie
Nieruchomości
Mieszkańcy zapłacą od kilograma śmieci. Jest nowy projekt rządu
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Dane osobowe
Sąd: szpital zapłaci słoną karę za kamery ukryte w zegarach
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama