Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 01.06.2020 16:45 Publikacja: 01.06.2020 16:45
Tomasz Konik
Foto: materiały prasowe
Dalsze umocnienie pozycji firmy, rozwój usług łączących różne rodzaje doradztwa, rozbudowa kompetencji technologicznych oraz wywieranie pozytywnego wpływu na otoczenie to główne priorytety w strategii Deloitte. Zmiana na stanowisku Partnera Zarządzającego była poprzedzona półrocznym okresem przejściowym.
Tomasz Konik jest związany z Deloitte od ponad 20 lat. Swoją drogę zawodową w jednej z największych firm doradczych rozpoczynał jako praktykant w Dziale Audytu. Dalsze doświadczenie zawodowe zdobywał w Dziale Doradztwa Podatkowego i Prawnego. W trakcie swojej kariery w firmie kierował ogólnopolskimi zespołami ds. specjalnych stref ekonomicznych, energii i zasobów naturalnych oraz rozwijał program inicjatyw branżowych. Od 2016 roku, jako wiceprezes Zarządu Deloitte, odpowiadał za obszar firmowych programów klienckich i branżowych, pełnił również rolę partnera w Dziale Konsultingu, biorąc aktywny udział w tworzeniu nowej strategii konsultingowej.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
„Niestety, prezydent na zakończenie urzędowania nie zaskoczył nas pozytywnie" - stwierdził były minister sprawie...
Kolegium Sądu Okręgowego w Gdańsku sprzeciwiło się decyzji ministra sprawiedliwości Waldemara Żurka o odwołaniu...
Chociaż do kolejnej waloryzacji rent i emerytur zostało jeszcze sporo czasu, rząd zdecydował już, o ile mogą wzr...
W sierpniu, w przypadku aż czterech tur wypłat 800 plus, środki trafią na konta beneficjentów wcześniej. Ponadto...
Budowa szopy ogrodowej na własnej działce może się skończyć karą w wysokości nawet 10 tys. zł, jeśli nie będzie...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas