Arkadiusz Krasnodębski, Partner Zarządzający Dentons w Polsce, powiedział: „Z wielką radością przyjmujemy to wyróżnienie – to nie tylko kolejne potwierdzenie wiodącej i niezachwianej pozycji naszej kancelarii, ale też dowód uznania, jakim cieszymy się wśród naszych klientów oraz innych uczestników rynku prawniczego w Polsce. Serdecznie gratuluję i dziękuję całemu zespołowi Dentons w Warszawie, którego kompetencje i zaangażowanie pozwoliły nam ponownie sięgnąć po ten zaszczytny tytuł".
Prawniczki i prawnicy warszawskiego biura Dentons doradzali przy kluczowych i największych projektach na polskim rynku. Doradzali m.in. przy największej transakcji przejęcia, do jakiej doszło w Polsce w 2019 roku (akwizycji DCT Gdańsk S.A.), wspierali międzynarodową restrukturyzację i sprzedaż działalności serwisowej największej sieci hotelowej w Europie Środkowej i Wschodniej, a także doradzali HB Reavis przy uzyskaniu rekordowego kredytu w wysokości 350 mln euro na budowę najwyższego budynku w Europie Środkowo-Wschodniej.
Ponadto kancelaria Dentons otrzymała nominację do nagrody „Firmy Prawniczej Roku 2020" również w Czechach, w Niemczech, w Rosji, na Węgrzech, a także w całym regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Ponadto, firma prawnicza ze Stambułu, Balc?o?lu Selçuk Ard?yok Keki Attorney Partnership (BASEAK), która współpracuje z Dentons, została finalistką w konkursie "Firma Prawnicza Roku" w Turcji.
To kolejne wyróżnienie dla Warszawy – trzy lata temu Dentons został uhonorowany tytułem „Firmy Prawniczej Roku 2017 w Polsce".
Konkurs Chambers Europe Awards jest organizowany przez brytyjskie wydawnictwo „Chambers and Partners", a jego celem jest wyróżnienie znaczących projektów zrealizowanych przez europejskie firmy prawnicze. Kancelaria roku jest wybierana na podstawie metodologii opierającej się na wynikach rankingu ogłoszonych w przewodniku Chambers Europe, pozycji rynkowej firmy oraz najważniejszych osiągnięciach z poprzedniego roku, takich jak wybitne projekty klienckie, imponujący rozwój strategiczny i najwyższy standard obsługi klienta, który badany jest na podstawie odpowiedzi udzielonych przez klientów kancelarii.