Reklama

Nowy partner w DZP – szef Zespołu Prawa Konkurencji

Z początkiem maja do grona Partnerów kancelarii Domański Zakrzewski Palinka dołączył dr Jarosław Łukawski, specjalista w zakresie prawa ochrony konkurencji, który będzie kierował Zespołem Prawa Konkurencji DZP.

Aktualizacja: 04.05.2020 12:04 Publikacja: 04.05.2020 11:32

Jarosław Łukawski, Maria Kanak, Marta Balcerowska

Jarosław Łukawski, Maria Kanak, Marta Balcerowska

Foto: materiały prasowe

Jarosław Łukawski od kilkunastu lat doradza w obszarze praktyk ograniczających konkurencję oraz kontroli koncentracji przedsiębiorców. Reprezentował wielu klientów zarówno przed Prezesem UOKiK, jak i przed Komisją Europejską. Jest specjalistą w zakresie tworzenia antymonopolowo bezpiecznych systemów dystrybucyjnych, w tym sieci selektywnej dystrybucji oraz franczyzowych. Doradza również w zakresie nieuczciwych praktyk w sektorze dystrybucji produktów rolnych oraz spożywczych, a także przeciwdziałania zatorom płatniczym. Jest doktorem nauk prawnych INP PAN, autorem artykułów dotyczących unijnych oraz krajowych przepisów dotyczących kontroli koncentracji przedsiębiorców. Był wielokrotnie rekomendowany w rankingach branżowych m.in Chambers Europe oraz Legal500 EMEA.  

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec abonamentu RTV. Są założenia nowej ustawy medialnej
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Prawo karne
„Wielki Bu” chce azylu w Niemczech. Jego adwokat mówi o rozgrywkach politycznych
Dane osobowe
Chciał usunięcia danych z policyjnego rejestru, by dostać pracę. Wyrok NSA
Sądy i trybunały
Plan Waldemara Żurka. Czy do Krajowej Rady Sądownictwa trafią tzw. neosędziowie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Kiedy można domagać się drogi koniecznej? Ważny wyrok Sądu Najwyższego
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama